Subject: Vastus Riigitee 11115 Kurna-Tuhala tee km 5,42–5,73 asuva Uue-Aasa tee ristmiku ümberehitamise ehitusloa menetlusse kaasamine
From: "Telia dokumendihaldus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Feb 2025 11:12:16 +0200

Teie  14.02.2025 nr 8-1/24-003/2602-1

Meie 20.02.2025 nr EC.1-5.1/173-1

Edastame Telia Eesti AS vastuse.

Ehitusloa väljastamisel arvestada Telia projekti kooskõlastusega nr 
38916208.

Lugupidamisega

Margus Kantsik

füüsilise võrgu hoolduse juht

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Mustamäe tee 3, 15033 Tallinn, Eesti

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, February 14, 2025 10:51 AM
To: Telia dokumendihaldus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Eesti Lairiba Arenduse Sihtasutus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Kiili KVH OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Elektrilevi OÜ 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Riigitee 11115 Kurna-Tuhala tee km 5,42–5,73 asuva Uue-Aasa tee 
ristmiku ümberehitamise ehitusloa menetlusse kaasamine

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 11115 Kurna-Tuhala tee km 5,42–5,73 asuva Uue-Aasa tee 
ristmiku ümberehitamise ehitusloa menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 14.02.2025

Registreerimise number: 8-1/24-003/2602-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

See e-kiri võib sisaldada informatsiooni, mis on kaitstud volitamata 
avaldamise või jagamise eest. Kui Sa ei ole selle e-kirja õige adressaat, 
siis palun teavita sellest e-kirja saatjat ja kustuta kiri ning kõik sellele 
lisatud manused ilma neid jagamata või kopeerimata ning ära avalda nendes 
sisalduvat teavet teistele isikutele.

Telia Company töötleb e-kirju ja teisi dokumente, mis võivad sisaldada 
isikuandmeid, vastavalt Telia Company 
<https://www.telia.ee/images/documents/juhendid/est/kliendiandmete_privaatsuse_poliitika.pdf> 
Privaatsuspoliitikale.

This email may contain information which is privileged or protected against 
unauthorized disclosure or communication. If you are not the intended 
recipient, please notify the sender and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person.

Telia Company processes emails and other files that may contain personal 
data in accordance with Telia Company’s Privacy Policy 
<https://www.teliacompany.com/en/about-the-company/privacy/> .

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.